یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

پاسخ شرکت مخابرات ايران به سازمان حمايت مصرف کنندگان

مخابرات

جمعه ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰:۰۰


تعرفه هاي جديد تلفن ثابت هنوز به شرکت مخابرات ايران ابلاغ نشده است واين شرکت هزينه مکالمات را کماکان بر اساس تعرفه هاي گذشته محاسبه مي کند. لذا اينکه" اين ارقام بايد به حساب مردم برگردد" يک پيش داوري زودهنگام بود که متاسفانه فقط باعث تشويش اذهان عمومي و آسيب رساندن به برند شرکت مخابرات ايران شده است.

وايمکس نيوز- روابط عمومي و امور بين الملل شرکت مخابرات ايران در پاسخ به اظهارات مديرعامل سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليدکنندگان توضيحاتي ارائه کرد.

در اين توضيح آمده است: کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، يک نهاد قانوني و آگاه نسبت به قوانين و مقررات و اعضاء آن نيز، نمايندگان دستگاه هاي اجرايي و صاحب نظران دانشگاهي هستند و رياست آن هم بر عهده وزير محترم ارتباطات است و چنانچه بخواهد تعرفه هاي جديد را به شرکت مخابرات ايران ابلاغ کند، همه ضوابط و قوانين مرتبط را بررسي و بعد از طي فرايندهاي قانوني و اطمينان از درستي آن اقدام خواهد کرد. طبيعتا، شرکت مخابرات ايران هم مجري قوانين خواهد بود.

آن چه در خصوص تعرفه هاي جديد از قول دبير محترم کميسون تنظيم مقررات ارتباطات اعلام شده ، قانوني است و قانون گذار با اشراف به اين امر ، تعديل تعرفه را در پايين ترين سطح، اعمال کرده است .

در پايان شرکت مخابرات ايران انتظار دارد اکنون که بعد از 13 سال قرار است تغييراتي در تعرفه هاي تلفن ثابت به منظور افزايش توان مخابرات در توسعه و سرمايه گذاري مناسب و ارايه خدمات مطلوب به مشترکان اعمال شود؛ نخبگان و مسئولان محترم کشور به اين امر از زاويه کارشناسي و با نگاه به وضعيت اقتصادي کشور و تحولات فناوري هاي ارتباطات بپردازند و مانع اجراي آن نشوند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو